A bodico.hu webshop külön oldala,
ahol egészséggel, szépséggel kapcsolatos cikkek, tanácsok, praktikák, ételreceptek, képek, videók, versek, idézetek, gondolatok találhatóak.

Valentin napi idézetek, képek, versek



"Az igazi szeretet próbája egyedül az, hogy nem fél a másik ember szeretetétől, hogy elegendő benne a szelídség, a türelem és az alázat ahhoz, hogy elfogadja azt." 
(Pilinszky János)


"Jó érezni, hogy szeretlek
Nagyon és egyre jobban, 
Ott bujkálni két szemedben, 
Rejtőzködni mosolyodban. 
Érezni, hogy szemeid már szemeimben élnek és néznek, 
S érezni azt, ha szép,
Veled szép És csak Veled teljes az élet. " 
(Illyés Gyula)






"Akik sosem ismerték a kölcsönös boldog szerelem mély bensőségét és szoros együvé tartozását, azok a legjobbat mulasztották el, amit az élet adhat."
Bertrand Russell




"Veled boldog vagyok,
Veled szelíd vagyok,
Veled erős vagyok,
Veled nyugodt vagyok,
Veled mindig mosolygok,
Veled én, én magam vagyok,
Nincs többé olyan, hogy nélküled,
Tervem és jövőm van veled."
(Balzac)


"A nőket a szerelem nemcsak érdekessé teszi, hanem meg is szépíti. A nő akkor szép igazán, ha boldog, és akkor boldog, ha érzi, hogy szeretik." 
(Rippl-Rónai József)



"A szerelem nem egy, hanem az egyetlen lehetőség, hogy boldogok legyünk." 

(Francoise Sagan)




"Nem azért szeretlek, aki te vagy, hanem azért aki én vagyok melletted." 

(Gabriel Garcia Márquez)


Szeretettel: BODICO